NSAC Sponsoren

Ben jij dit jaar bij het NSK Sportklimmen, het NSKB of de BOTS geweest? Of heb je gebruik gemaakt van die fijne icebreakeractie? Goeiedag, dan heb je iets mee gekregen van wat de op één na meest undercover commissie van de NSAC doet (alleen de SAC-servercommissie is nog meer onzichtbaar en onmisbaar).

Wij, de SponsorCie, organiseren de intersacciale sponsordeals. Er zijn een paar deals die altijd en voor iedereen gelden, maar die lang niet iedereen weet! Laten we die deals dus eens voor jullie op een rijtje zetten:

1. Rab: Rab is hoofdsponsor van de NSAC en daarmee van alle NSK’s en intersacciale activiteiten zoals de BOTS. Dankzij Rab krijg je vette evenementen en hippe prijzen!

2. Klimwinkel: doorlopende korting van 10% voor alle NSAC-leden.

3. Buitensportvoeding: doorlopende korting van 10% voor alle NSAC-leden.

4. Klimmateriaal: 2x per jaar kan elke SAC materiaal aankopen voor verenigingsdoeleinden, tegen circa 40% korting. Vaste huismerken in deze deal zijn Beal, Black Diamond, Pieps en BCA voor lawineveiligheidsproducten.

Dat deze mooie deals en kortingscodes er zijn en de NSK’s en BOTS toffe prijzen uitdelen, betekent niet dat we zelf iedere sponsor moeten bellen. In praktijk houden we het overzicht van welke SAC’er welk bedrijf benadert, briefen we nieuwe NSK-commissies over sponsormogelijkheden en houden we actief contact met langetermijnsponsoren zoals Rab. Kortom, we proberen met zo min mogelijk vergaderingen te regelen dat alle contacten goed lopen.

Ga jij een intersacciaal evenement organiseren en/of wil je een landelijk bedrijf benaderen? Mail dan altijd even met ons om te checken of dat bedrijf misschien al dood gespamd is door andere SAC’ers of om te leren hoe je ze handig kan benaderen

Hou je van overzicht of van duidelijke afspraken maken? We zijn op zoek naar een versterker in ons teampje, want naast afstuderen, werken en in het buitenland wonen is het lastig om de boel goed draaiende te houden! Ervaring met sponsoring of bedrijven niet nodig, wij leren je wel de fijne kneepjes.

Voor al uw vragen: sponsorcie@nsac.alpenclub.nl